Thursday, March 27, 2008

Scule si Ganduri

Posture

Poza de mai sus e prima poza meritorie cu "asta nou", si ilustreaza destul de bine diferentele dintre cele doua sisteme.

La pentax, eram ca la vanatoarea cu arcul. Stateam, pandeam, asteptam dupa colt (de multe ori la propriu :) ) pentru ca stiam ca AF-ul, ISO-ul si alte cele nu-mi vor face treaba. Mergeam de multe ori cu obiectivul pus pe focus manual si ghiceam "din ochi" distanta pe marcajele obiectivului, inainte sa ma apropii de locul de unde declansam. Din punctul asta de vedere era o experienta mult mai cerebrala (poate si mai placuta, nu stiu).

Cu asta, l-am lasat pe "A", cu "auto ISO", l-am ridicat la ochi si am apasat pe shutter. Toata experienta a durat vreo 3 secunde, si m-am ales cu 4 cadre. Iso 3200, nu-i o problema. AF, excelent. Tacut si discret.

Intrebarea e ... oare-mi lipseste vanatoarea?

1 comment:

Alina Stefan said...

Foarte dragut prins momentul.bravo:)