Thursday, September 6, 2007

Life Underground









Probabil ca unii dintre voi imi stiti pseudo-fetsiul legat de metrou - si de pozele pe care le fac in el. Majoritatea (daca nu toate) sunt imagini furate, grabite, fara pregatire prealabila propriu-zisa (incadrare, etc...). Pregatirea pentru ele e mentala - ma plimd minute bune incercand sa-mi imaginez cum imi va iesi, pentru ca timpul aparatului la ochi sa fie minim. Am inteles ca e interzis sa fotografiezi in metrou, de aceea imi place fiorul ala de mica razvratire pe care il am - si surpriza de a avea o fotografie cat de cat reusita dupa o incercare in care intamplarea inca are un mare rol. Oricum.

In ultimele cateva saptamani am mers cu aparatul la gat prin dragile noastre tunele - si aici aveti rezultatele. E o prima incercare (destul de timida) de "tema" si, in contextul celor descrise mai sus, sunt destul de mandru de ea.

2 comments:

miChou said...

mă înveţi şi pe mine cum se face? :)

Anonymous said...

Toata seria bate spre fotoreportaj. Bravo, excelent surprinse fotografiile.