Wednesday, September 19, 2007

Despre loialitate


Intr-o nota mai tehnica, zilele trecute ma gandeam sa trec pe Nikon. Adica, D200 e un body extraordinar, si chiar ma convinsesem de asta (multumesc Tudor). Si am inceput sa-mi fac liste fanteziste de obiective (eu fiind un impatimit al focalelor fixe), si ma gandeam la un 35 f/2 si un 50 f/1.4 pentru inceput. Dupa care am inceput sa caut sample-uri pe net. Si m-am intristat. Nu ma intelegeti gresit, eram chiar entuziasmat de gandul de a avea un D200, si asta nu e un post de Pentax VS Nikon, pentru ca nu are rost (Nikon e peste Pentax in atat de multe domenii incat comparatia e fara sens). Dar m-am intristat pentru ca imaginile facute cu focale fixe Nikon sunt ... respiratie adanca... ATAT de urate. Serios. Un bokeh (si stiu ca voi fi acuzat de obsesii, dar dupa ce ai avut Pentax Ltd. te uiti la bokeh, incercati si veti intelege). Probabil ca-mi voi lua un Body dintr-un alt sistem (pentru ca a fi utilizator de Pentax in Romania e teribil de frustrant), dar entuziasmul meu pentru Nikon s-a dus pe apa sambetei.

Cele doua poze de mai sus sunt facute ambele la f/1.2. Una e a mea, alta e luata de pe flickr, de la userul Adri@nUS (link aici). Trageti concluziile proprii, eu nu mai zic nimic.


P.S. : am inteles ca au aparut adaptoare EOS - PK. Hmm... :D

No comments: