Sunday, April 13, 2008

Pentru ca toti obositii de "indie" ma calca pe nervi

Stiu, poate e o prejudecata. Dar serios, cand esti asaltat de un val de prezentari de false emotii, asemanatoare pana la indivizare, ma ia un nerv mai ceva decat atunci cand ii vad pe aia tunsi ca Tokyo Hotel pe strada (chiar, solistul ala e fata sau baiat?). Dar ma rog.

Si cautand eu pe taramurile americane dupa niste baieti cu mai putin angst din asta de supermarket (heh, see what I did there?) , mi-am adus aminte de o formatie pe care imi propusesem de mult sa o ascult dar tot imi scapase - The Riverboat Gamblers. Si de doua zile ii ascult incontinuu. Iar piesa asta...




...ma bantuie cu refrenul ala idiot de "adictiv" (mormai tot timpul "on again, off again, on again, off again, on again, off again, ma rog... ascultati si o sa intelegeti).

Deci da.

The Riverboat Gamblers - To the Confusion of Our Enemies

Andrei

1 comment:

Unknown said...

Da! Am vazut! Angst ESTE un lant de supermarketuri!

That was funny!